Reklama
 
Blog | Jakub Holzer

Pípo vás zdraví

Je jasné, že naší společnost pohání kolovrátek propagačního brainstormingu. Jenže někdy ten hrnec, ve kterém se vaří šablonovité věty, osvědčená slovíčka a falešná serióznost, přetéká. A lidi to chtěj! Už se ani nesměju. Chce se mi z tý polívky zvracet.

Cituji:

"P***** M***** se rozhodl aktivovat značku P**** se zaměřením
na lokální skupinu žen se zájmem o tabákové výrobky
s novou kategorií ultralehkých cigaret P**** Slim. Nová značka
P**** Slim odráží ženskost, styl a nezávislost, přičemž reflektuje
lokální hodnoty pozice značky. Celkové provedení značky
vhodně doplňuje image ženy, podněcuje pocit její pohody
a identifikace sebe samé. Neméně důležitým faktorem je
i pohodlí při nákupu těchto stylistických sad krabiček v různém
barevném provedení, jakož i moment samotné identifikace
v prostředí sociální hierarchie a její struktury. Cílem bylo vytvoření
obalového designu pro všechny variace P**** Slim zdůrazňující
ženskost a její osobitý styl podněcující pocit identifikace,
originality a způsobu sebevyjádření a v neposlední řadě design,
který svým estetickým provedením pozitivně působí v regálech
obchodů i kdykoliv jinde."

Tenhle text je jakési seznámení s designerským řešením krabičky na cigára (je vidět, že zadavatele zaujal, protože už jsou prodeji). Jeho prázdná slizkost jenom předznamenává obsah celého propagačního kýble hlenu, který posléze následuje.

Reklama

Design studuji a podobný slovník jako citovaný pan designér si tam všichni už poctivě pilují, byť to může být proti jejich přesvědčení. Znepokojující. Nepřekvapivé.

 

A mino hru:

Jak by asi zněl finální vzkaz koncovým zákazníkům, kdyby se osekaly všechny žvásty až na dřeň skutečnosti?

Nazdárek, tady Váš kámoš Pípo Móris,
opět jsme si na vás trochu posvítili a zjistili, že nám tu pořád zbývá pár nezbedných skupinek, který by mohly zatraceně víc pálit!
To si sichrujte, že mluvim o mladejch a především o Vás, dívkách, co se jste se ještě úplně nerozhoupaly. Rozhodli jsme se Vám trochu pomoct:

Hodili jsme na trh úplně nový cigára (teda vězte, že ve světě už dávno jedou. A já zas věřim, že dvacet let svobody tej vaší východní výspě už stačilo na to, abyste se porozhlídli, co tam jako letí).

Ale k tomu podstatnýmu: Zabalili jsme to do dost vnadný krabičky. Je fakt krajně elegantní a bude Vám ladit fakt ke všemu. Měkký odstíny, abyste je mohly s neodolatelnou hrdostí donekonečna vytahovat ve vaší oblíbený kavárně.
Ať se propadnu, jestli to neni ten rošťáckej doplněk, kterej vám chybí k přesvědčivosti filmový stár!
Ale hlavně žádná agrese! Jednoduše. Hrajem na dojem.
K těm hodinkám nebo pásku na přebalu (či co to zas naši kluci vymysleli),.. neni to tam jen tak.
Chcem´ abyste si na ty cigára zvykly, abyste je braly jako něco samozřejmýho. Něco, co máte pořád při sobě. Budete jim tak snáz důvěřovat. Přinejmenšim podvědomě jo. Možná se vám zdá, že je to moc průhledný, ale fakt to funguje, máme to vozkoušený.

Samotný cíga jsme ztenčili a protáhli. Prostě podprahová symbolika zdraví a noblesy.
Jsou celý bílý, odsřihli jsme jim ten vošklivej žlutej filtr, abyste si nepřipadaly jak ňákej upocenej kamioňák – chochocho.
Co se týče obsahu. Louhujem to ve stejnejch sra*kách jako všechno ostatní. No, vlastně je jich tam možná trošinku víc, než obvykle. Pamatujem´ na to, že jste trochu náročnější.  A jestli si myslíte, že jsou to pořád ještě poctivě nastříhaný lístky tý rostliny, chacha..ehm.
Jinak dehet klasicky. Jo a nekoukejte se na ty přehnaný fotomontáže plic kuřáků. Jenom byste si kladly zbytečný otázky a beztak jsou to blafy farmaceutickejch firem, který jsou ještě větší filutové než my.

Prostě enjoy it.

Ježišmarjá, proč vám to vlastně říkám. Trochu kecám, já vim. Taky to děláme už ňákej ten pátek. Ale vy stejně víte vo co tu kráčí, že jo. Jste pašáci, kdybych moh´, tak vám všem poplácám po zádech, to mi věřte.

A nezapomínejte, že jste jenom lidi se svejma chybama…

 

Tak dáme čouda?